Miten sitä voikin mielialat vaihdella niin hurjasti.. Musta tuntuu että Siskon kuoleman jälkeen mä oon muuttunut tosi paljon. Mun muisti ei ensinnäkään ole läheskään yhtä hyvä kuin ennen.. en välillä millään meinaa muistaa ihan yksinkertaisia asioita esim. ihmisten nimiä tai leffojen/biisien nimiä. Se on TODELLA turhauttavaa.

Oon myös viime aikoina ollut tosi itkuherkkä. Se tosin saattaa johtua noista hemmetin minipillereistä joita popsin! Nytkin tuli kahdet menkat peräkkäin.. siis kahdet! antakaa mun kaikki kestää.. kaksi viikkoa tätä vaippailua.. ei helvettos!

Tekis mieli jättää pillerit syömättä... mikä itseasiassa tarkemmin ajatellen ei oikeasti mua edes haittaisi, mutta en todellakaan aio T:lle edes ehdottaa moista. Se varmaan hätääntyisi pahemman kerran kun ajattelisi mun haluavan jalkapallojoukkueellisen verran lapsia nyt heti! Eli vedetään niitä nyt vielä ja katsotaan pitääkö loppu vuosi kulkea pampersit jalassa....