Joopa joo... ei mitään uutta ja ihmeellistä. Same old, same old. Tapahtuisipa jotain.

No joo. Oon ensi viikon lomalla.. kesäloman viimeisen viikon käytän siihen. Ja mitä suunnitelmia? Ei yhtään mitään.. Ehkä mä sen takia oon ollut viime aikoina niin väsynyt, kun kaikki on vaan ollut niin tasapaksua viime aikoina. Suorastaan tylsää!

Ei saisi varmaan valittaa sillä asiat voisi olla aina huonomminkin. Minä jos kuka sen kylmän faktan tiedän. Mutta kun on pakko vähän saada ruikuttaa kun on nyt sellainen olo.

Oonhan mä kyllä kieltämättä tällänen laiska ja saamaton ihminen.. aina vaan pitäisi ja pitäisi, mutta ikinä en tee. En lähde lenkille vaikka pitäisi, en siivoa vaikka pitäisi ja en tee paljon muitakaan asioita vaikka pitäisi! Ja silti kehtaan valittaa että mitään ei tapahdu.. siis HaH... mähän olen ihan sekopää :)