.... On perjantai! Jotenkin tuntuu että nyt tarvitsee unta ja paljon. Ainoa vaan että lupauduin jo huomenna lähteä T:n ja sen isukin kanssa sienimetsään... mikä tarkoittaa sitä että herätä pitää "jo" 8.30 viimeistään jos haluaa olla ajoissa liikkeellä. Auts! Mutta ehkä se sitten palkitaan runsaalla kanttarelli saaliilla :)

Vähän harmittaa kun T joutuu huomenna sitten myöhemmin lähteä opettelemaan jotain uutta työhommelia.. olisin halunnut nysvää sen kanssa koko päivän.. heh. Illalla oltaisiin ilmeisesti menossa yksiin bilebailuihin. Ajattelin kyllä olla juomatta.. tai siis kyllä varmaan pari tulee otettua, mutta ei sen enempää. Musta on alkanut tulla ihme tylsimys.. en nykyään oikein jaksaisi juurikaan juopotella tai hulmuta yöelämässä. Tai sitten tää on joku vaihe.

Tuossa yksi ilta katseltiin T:n kanssa BB:tä ja siinä se uhkea Maria heilutteli tisujaan estoitta. Kysäisin sitten hetken mieleijohteesta T:ltä, että olisko kiva jos mulla olis tollaset tissit? Niin se sano näin: Joo... tai siis on sun tissit hyvät.

Eli häh? mä jäin ihan monttu auki vähäksi aikaa.. sit vähän möksähdin, koska mun päässä toi kuulosti siltä että se haluis et mä olisin joku hemmetin Lollo. Mulla ei kuitenkaan ole edes mitkään pienimmät mahdolliset tissit.. kuppikoko on ollut jonkin aikaa jo C. Tosin en tiedä kuinka tarkka tuo on koska joissain rintsikoissa B on sopivampi..? en oikein tiedä noista sitten :) Eikä mulle varmaan edes sopisi isommat koska oon 165cm ja painan 52kg...

Kyllä se sit vakuutteli et mulla on maailman parhaimmat tisut ja kyl mä sitä uskon.. Se ei varmaan oikein vaan tainnut ymmärtää mun kysymystä... tai jotain :)

Kai se olisi vielä pakko vähän keskittyä tähän työntekoon... tai sit kirjoitan kauppalistaa! Ajattelin tehdä illalla sushia.. nam