Mulla on sellanen olo että oon tulossa kipeäksi... kurkku oudon oloinen ja muutenkin jännä fiilis. Ehkä vilustuin siellä metsässä lauantaina. Saatiin kyllä ihan hirveä määrä sieniä.. niistä tehtiin sitten keittoa, kastiketta ja piirakkaa :)

T lähtee lauantaina pelireissulle.. tulee kyllä jo sunnuntaina takaisin. Mua pelottaa.. yllätys! En tajua miksi mä pelkään kokoajan että jotain kauheaa tapahtuu tai että se tekee jotain tyhmää. Pitäisi vaan olla ja ottaa rennosti. Esittelin T:n mun isille sunnuntaina. Oli jo aikakin! ollaanhan tässä jo yli puoli vuotta seurusteltu. Oon aina ollut vähän huono esittelemään poikakavereita.. haluan olla täysin varma tyypistä ennenkuin esittelen. Tosin tuskinpa se hirveän huono piirre on.

Niin ja eihän siellä BB:ssä tisujaan esitellyt Maria vaan Minna. Ihme dille mä oon ku tulee kirjoitusvirheitä ym. kokoajan:)