Mä en ymmärrä mitä on tapahtunut... Mun ja T:n seksielämä on alkanut olemaan huolestuttavassa jamassa..

Ennen Viron reissua kävi sitten se mitä mä pelkäsin... T:n into lopahti jo ennenkuin kunnolla päästiin alkuun. Ja tietenkin mä sitten aloin pettymyksestäni itkemään.. Syy ei kuitenkaan kuulemma ole minussa.. Niinpä niin. Nyt sitten mä olen ollut se kuka on tehnyt aloiteitta ja tullut aika paljon torjutuksi. T:n ei kuulemma tee mieli. Mä olen jotenkin ahdistunut tästä tilanteesta, koska se tuli näin äkkiä. Mikä mussa on vikana??

Tää on nimittäin ihan hirveää.. mä kaipaan sitä läheisyyttä ja sitä tunnetta että mä olen haluttu!

Mun itsetunto on niin nollassa enkä todellakaan jaksa vongata.. Pakkohan sen vian on olla mussa. T on nuori terve ja urheilullinen mies. Vielä kuukausi takaperin mitään vikaa ei ollut..

Mun pää hajoaa ja mä haluaisin vain itkeä...