T lähti aamulla sinne pelireissulle... ja onpas taas ikävä. Ei onneksi mikään sietämätön, mutta ikävä kuitenkin. Ja luonnollisesti pelottaa että mitäs jos se sitten illalla lähtee kundien kanssa baariin ja tekee jotain kamalaa. Ihan sairasta!
Kysyin siltä kyllä äsken kun se soitti että onko ne menossa baariin.. ja kuulemma ehkä menevät. Tyhmähän mä olisin jos ajattelisin niiden menevän suoraan hotelliin nukkumaan.. huoh.. täytyy vaan nyt ottaa rauhallisesti. Millään tavalla en ole onneksi sille itselleen näyttänyt mun pelkoa... Sanoin vaan että on varovaisesti ja tulee ehjänä kotiin (eli mun luokse missä se on melkeinpä asunut koko tän meidän seurustelu ajan).
Äsken kyllä oli vielä pakko lisätä että hotellihuoneessa ei sitten nuku ketään muita kuin T ja sen kaksi huonekaveria!

Tavallaan mua lohduttaa se ajatus että itse oon lähdössä kavereiden kanssa Viroon vähänajan päästä. Ehkä T sitten samalla tavalla kärvistelee ajatuksiensa kanssa ku minä nyt :)

En oo oikein saanut tänään mitään edes aikaiseksi... Oon vaan möllöttänyt ja tuijottanut telkkaria. On kyllä pitkästä aikaa ollut ihanaa vaan olla. Nauttia siitä että saa tehdä tai olla tekemättä... ja tänään valitsin olla tekemättä :)